Nu har boken kommit

Boken går att beställa på www.efron.se eller Märsta Bok & Papper AB i Märsta centrum. Är du intresserad av att köpa den på någon annan bokhandel så går den att beställa på plats, bara att ange bokens namn eller Elias Melki så beställer bokhandeln boken till dig. Bokens pris är 295 kronor. Det är välinvesterade pengar, som ger dig en insikt i hur en av sveriges största myndigheter angriper medborgarna på ett sätt som man inte tror är sant. "Närmare maktens arrogans kan man inte komma"


Kommentarer
Postat av: Diana Madonna Melki

=)

2010-04-24 @ 18:06:52
Postat av: Bille

Hemsk bok !

Den väcker många många tvångstankar eftersom jag har varit i samma situation. men äntligen någon som tar bladet från munnen. Har inte hunnit läsa klart, men det pågår. Ruskigt vad mycket man känner igen. Ingela Ohlén till exempel :-(. Tack för bra bok.

Bille

2010-06-24 @ 07:33:57
Postat av: Henry

Jag skall beställa boken. Är själv i ett helvetiskt mål med något som verkar omöjligt att bevisa eftersom allt jag tar fram inte är trovärdigt, saknar betydelse, skatteverket "anser" eller bara utan kommentar bara tar bort uppgifter som är till min fördel och faktiska.



De är så genomvidriga att jag bestämt mig för att aldrig någonsin i resten av mitt liv kommer att lita på dem eller respektera en enda individ som representerar dem

2010-07-07 @ 22:19:20
Postat av: Henry

Jag skall beställa boken. Är själv i ett helvetiskt mål med något som verkar omöjligt att bevisa eftersom allt jag tar fram inte är trovärdigt, saknar betydelse, skatteverket "anser" eller bara utan kommentar bara tar bort uppgifter som är till min fördel och faktiska.



De är så genomvidriga att jag bestämt mig för att aldrig någonsin i resten av mitt liv kommer att lita på dem eller respektera en enda individ som representerar dem

2010-07-07 @ 22:32:13
Postat av: Henry





Jag hittar ingen e-post att skicka på.

Länken till boken via http://www.efron.se fungerar inte. Länkar till annan bok.



Hittade och kunde beställa via bokia istället.

2010-07-07 @ 22:40:53
Postat av: It-tekniker

De sabbade mitt liv också.

Läs nedan:



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5662034.ab



http://www.realtid.se/ArticlePages/201003/25/20100325155416_Realtid240/20100325155416_Realtid240.dbp.asp

2010-08-25 @ 23:57:43
Postat av: Jonas Karlsson

Hej!

Har läst denna bok, och den borde alla läsa, speciellt våra kära politiker så dom vankar upp! Jag har själv fått utstå ett rent helvete från Skatteverkets sida, och när jag mådde som sämst kände jag mig som en Jude i Tyskland under 2:a världskriget - vad hade dom för odds? Vad hade jag för odds? Vad för hjälp fick jag? VIlka rättigheter hade jag? Typ samma som Juden i Tyskland, men som tur var gasade dom inte ihjäl mig så dom beter sig lite barmhärtigare några år senare och några mil bort, men faktum är att det är ungefär samma tillvägagångssätt fast man avrättas inte då, men usch! Efter första rättegången fastställdes domen och juryn gick helt på Skatteverkets linje (själv förstod jag inte så mycket, ungefär lika lite som svenska rättsväsendet förstår sig på hur det är att vara företagare).



Ca 1500 dagar och nätter senare togs vi upp i en andra rättegång och blev friade och Skatteverket tillrättavisade - Tack!!!! Vi fick tillbaks allt...



Men mina 1500 dagar och nätter då? Mina konstnader hos psykolog och dagarna jag inte ens kunde jobba på för jag mådde så dåligt - VEM skall stå för dom? Tjänstemanna-ansvaret, var är det? Borde dessa idioter från Skatteverket inte få fängelse för detta dom gjort mot mig? Åtminstone skulle dom bli avskedade...!?!



//Jonas



2011-09-07 @ 21:46:51
Postat av: Hedda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2012-03-18 @ 19:05:49
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback